Redfall: Xbox 출시에 대한 초당 30프레임 제한
Redfall의 출시를 간절히 기다리는 게이머들은 이 게임이 초당 30프레임으로 Xbox에서 시작된다는 것을 알고 실망할 수도 있습니다. 이 게임은 오랫동안 기다려 왔으며, 개발자인 아케이드 스튜디오는 레드폴이 4k 그래픽과 초당 60프레임을 가질 것이라고 이전에 발표했으며, 이후 제한이 적용되었습니다. 이 게임은 E3 2021에서 발표되었으며 Xbox Series X 및 S 콘솔과 PC에서 사용할 수 있습니다. 이 결정은 게임 애호가들 사이에 상당한 파문을 일으켰습니다.
게이머들에게 이것은 무엇을 의미할까요?
뛰어난 그래픽, 즉각적인 반응, 높은 새로 고침 빈도로 부드러운 게임 플레이에 익숙한 게이머들에게 Redfall의 30fps 제한은 큰 단점이 될 수 있습니다. 프레임률이 낮아지면 플레이어가 게임을 최대한 즐길 수 없게 되어 전체적인 경험이 저하됩니다. 콘솔 게임과 일부 PC 타이틀의 경우 초당 30프레임이 기본이지만 차세대 콘솔로 출시된 게임의 경우 한 단계 후퇴한 것입니다.
제한이 부과된 이유는 무엇입니까?
Redfall의 프레임률이 제한되는 이유는 알려지지 않은 것이 너무 많습니다. 게임 개발자들은 이에 대한 특별한 이유를 밝히지 않았으며, 이 제한이 영구적으로 존재할 것인지, 업데이트를 통해 제거될 것인지는 확인할 수 없습니다. 가능성이 있는 한 가지 이유는 개발자들이 더 많은 안정성을 보장하고 게임 플레이의 품질을 향상시키기를 원하기 때문입니다. 게임에는 속도보다는 안정성이 더 필요한 특정한 역학관계가 있을 수 있어 30fps를 고수하는 것을 유혹합니다.
이것이 우려의 원인입니까?
게이머들이 이 예상치 못한 뉴스에 대해 걱정할 것은 분명합니다. 게임은 예술의 한 형태이며, 새로운 게임에 대한 관심과 기대는 매번 높아집니다. 사람들은 더 나은 경험을 위해 더 나은 기술에 투자했습니다. 경험치의 하락은 게이머들에게 환영받지 못할 것 같습니다. 하지만, 어떤 게임을 출시하든, 그것은 항상 우연의 게임이며, 궁극적으로, 우리는 게임이 출시되기 전까지 알지 못할 것입니다.
엑스박스 출시 후 레드폴의 미래
Redfall의 미래는 첫 출시 이후 프레임률 표준화와 관련하여 불확실할 수 있습니다. 게임 커뮤니티가 성장함에 따라, 완전한 즐거움에 장애가 될 수 있는 모든 것이 제거될 것이며, 이러한 제한은 일시적일 수 있습니다. 개발자들은 게임 출시 후 게임을 더욱 향상시키기 위해 변경을 하고 업데이트를 푸시할 수 있습니다. Halo: Master Chief Collection은 나중에 초당 60프레임으로 업데이트된 게임의 예로, 필요한 변경을 할 수 있는 개발자의 능력을 보여줍니다.
요약:.
차세대 그래픽으로 희망을 불러일으키고 있는 게임인 레드폴은 Xbox 출시 프레임률을 30fps로 제한하고 있습니다. 동시에 출시되는 다른 게임들이 60fps를 약속했기 때문에 상당히 의외입니다. 비록 이것이 일시적일 수 있지만, 흠잡을 데 없는 그래픽, 즉각적인 반응, 그리고 높은 새로 고침 빈도로 매끄러운 게임 플레이에 익숙한 게임 커뮤니티에게는 여전히 큰 부담입니다. 이러한 제한은 안정성을 보장하거나 게임 플레이의 품질을 향상시키기 때문일 수 있습니다. Redfall의 미래는 초기 출시 이후 프레임률 표준화에 대해 불확실할 수 있지만, 개발자들은 출시 후 필요한 업데이트를 추진할 수 있습니다. #TECH
Redfall: Limitation on Xbox Launch to 30 Frames per Second
Gamers eagerly awaiting the release of Redfall might be disappointed to learn that the game will be launched on Xbox with a limitation of 30 frames per second. The game has been long-awaited, and its developers, Arcade Studios, had previously announced that Redfall would have 4k graphics and 60 frames per second, which has since been capped. The game was announced at E3 2021, and it will be available on Xbox Series X and S consoles, as well as PC. This decision has created quite a stir among gaming enthusiasts.
What Does This Mean For Gamers?
For gamers who are used to excellent graphics, instant responses, and smooth gameplay with high refresh rates, Redfall’s 30 fps limitation could be a big turn-off. Players will not be able to enjoy the game to the fullest with the lower frame rate, which will detract from the overall experience. 30 frames per second is standard for console games and even some PC titles, but for games released on next-gen consoles, it is a step back.
Why Has the Limitation Been Imposed?
There are so many unknowns around why Redfall’s frame rates will be limited. The game’s developers have not given any particular reason for this, and it cannot be confirmed whether this limitation will exist perpetually or if it will be removed via an update. One reason that could be a possibility is that the developers want to ensure more stability and improve the quality of gameplay. There might be specific dynamics in the game that require more stability rather than speed, making it tempting to stick to 30 fps.
Is This A Cause For Concern?
It’s apparent that gamers will be concerned about this seemingly unexpected news. Gaming is an art form, and interest and expectations for newer games raise every time; people have invested in better technology for better experiences. A drop-off in means of experience is unlikely to be welcomed by gamers. However, with any game launch, it’s always a game of chance, and ultimately, we won’t know until the game is launched.
The Future of Redfall After Xbox Launch
The future of Redfall may be uncertain regarding the frame rate standardization after its first release. As the gaming community grows, anything that could become an obstacle to full enjoyment will be removed, and this limitation might be temporary. Developers can make changes and push updates to better the game further after its launch. Halo: The Master Chief Collection is an example of a game that was later updated to 60 frames per second, showcasing the developers’ ability to make the necessary changes.
Summary:
Redfall, a game that is trailer-raising hope with its next-gen graphics, is capping the frame rate on Xbox launch to 30 fps. It’s quite unexpected as other games being released simultaneously have promised 60 fps. Though this could be temporary, it is still a big turn-off for the gaming community used to impeccable graphics, instant responses, and smooth gameplay with high refresh rates. The limitations could be due to ensuring more stability or improving the quality of gameplay. The future of Redfall may be uncertain regarding the frame rate standardization after its initial release, but developers can push necessary updates after launch. #TECH